مراسم رونمایی از محصولات شرکت فرآورده‌های غذایی پروشات کوروش


مراسم معرفی و رونمایی از محصولات شرکت توسعه کشت و صنعت کوروش، دوشنبه 17تیر 1398، در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در این رونمایی که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت‌های افق کوروش، آنیتاسان، پخش کوروش، هایپرفامیلی، اکالا و گلرنگ پخش برگزار شد، دکتر استعماری مدیر عامل شرکت پروشات کوروش طی سخنانی از تلاش همکاران و سایر گروه های مرتبط در تولید و به ثمر رسیدن 34 قلم کالا در پنج گروه محصول، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
مدیر عامل شرکت با معرفی گروه محصولات تولیدی این شرکت شامل سس‌های مایونز و کچاب، سرکه، عرقیات، شربت‌های گیاهی و پودر ژله و اشاره به اندازه‌ی بازار دو هزار میلیاردی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین چهارده هزار میلیاردی این محصولات در خرده‌فروشی‌های سطح کشور، ضمن تشکر از دکتر فخریان و مهندس منصوری در حمایت از محصولات جدید، نقش افق کوروش را در ورود به بازار محصولات کلیدی و موثر خواند.

دکتر استعماری در ادامه ضمن بیان چالش‌ها و دشواری‌های موجود در بازار، موقعیت گروه صنعتی گلرنگ و امکانات آن را در گرفتن سهم از بازار برای محصولات جدید بسیار مطلوب توصیف کرد.
دکتر فخریان، مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش دیگر سخنران این مراسم بود.
مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از علاقه شرکت‌های پخش در خصوص توسعه بازار با محصولات جدید گفت و بیان داشت: امروزه با توجه به گروه محصولات جدید و وجود لاین تخصصی شرکت پخش، امکان گرفتن سهم از بازار به خوبی میسر شده و ان‌شاءالله در آینده نزدیک جشن رسیدن به ۲۰ درصد سهم بازار را برگزار خواهیم کرد.
دکتر منتصر مدیر عامل شرکت صنایع غذایی کوروش نیز اظهار داشت: ما همیشه در گروه صنعتی گلرنگ نشان داده‌ایم چه اندازه در گرفتن سهم بازار و ارائه‌ی محصول توانمند هستیم. یکی از دلایل این موفقیت‌ها این است که همواره تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در راس تصمیمات خود قرار می‌دهیم.
مهندس گودرزی مدیر عامل شرکت آنیتاسان نیز از مجموعه افق کوروش تقدیر کرد و بیان داشت: افق کوروش مسیر ورود به بازار محصولات را آسان نموده است.
دکتر عبداللهی، مدیر بازاریابی و توسعه بازارهای شرکت پروشات کوروش کوروش نیز در این جلسه توضیحاتی در خصوص وضعیت بازار 16هزار میلیارد تومانی این محصولات ارائه داد.